الظهور الأول لحفيدات فريدة سيف النصر في عيد ميلادها | خبر

احتفلت الفنانة فريدة سيف النصر بعيد ميلادها الـ67 وسط أسرتها.

You are a great friend of God, and you will be with us, and we will be with you, and we will be with you.

The picture

The picture

نرشح لك- زوج رحمة أحمد: أشنا فترة صعبة بسبب باببب

عبرت فريدة سيف النصر عن مشاعر السعادة التي غمرتها بسبب إصرار حفيدتيها على اختيار الهدايا بأنفسهما، وكتبت: “ربنا مايحرمني منكم كلكم.. ناناه فريده وتيتا فريده وفيري فرفر، بصوا البرنسستين دول لسه ماقرروش، كل شويه يقولوا اسم لقب يعني يسبق اسمي وفي الأخر يندهوا “I don’t know what to do with you.”

The picture

The picture

اأضافت: “Hadaiya Aid Miladı اتخانقوا مع باباهم ومامتهم والله العظيم.

وتابعت فريدة سيف النصر: ” الدنيا أهي، شوفتوا محمد ابن امبارح هو اللي بيجيب هديه ليا وبناته ومراته، ورد الدنيا وفل وياسمين حياتي. شكرا محمد ربنا يخليك، والله نفسي أجوزهم في حياة ابوهم وأمهم وأخواتي وعيالهم، وبعدين اتكل مش مهم يعني تلاتين سنه كمان م ميكترش عليك يارب تسمع دعوتي ، يعني هي الملكه اليزابيث أغلي عندك مننا؟ يا ريت “.

وأستعادت ذكرياتها قائلة: “زي النهارده كنا بناخد التورته ونروح لـ لوزه أمي نطفي الشمع وأخد الهدايا بتاعتي تختار اللي يعجبها وتضحك، وتقول أنا الجمرك.. الله يرحمك يالوزة”.

وواصلت في منشور ثاني وقالت: ” ياحبايب عمري وروحي.. ربنا يخلليك يارب أنت وأسرتك الصغيرة يامحمد، معلش بقي الناس كلها بتقول البنات شبهي أنا الاتنين.. جيناتي أقوى لأن بيمثلوا ويغنوا ويرسموا ويألفوا الفريدتين بقوا تلاته فريده ربنا معاك”.

The picture

The picture

The picture

The picture

The picture

The picture

The picture

وحلت فريدة سيف النصر مؤخرا ضيفة على برنامج المقالب “رامز موفي ستار”، وركز مقدم البرنامج رامز جلال في مقدمته على مشاركتها في عدد كبير من أفلام المقاولات في فترة الثمانينيات.

وقال رامز جلال : “نجمة من الوزن الثقيل فنا وحجما، تربت على أكل البطارخ وترعرعت على لبن البعير، كانت أيقونة الدملكة، ومشهورة بالسهوكة، ومعروف عنها الهشتكة. في فترة الثمانينيات شاركت في بطولة 89 فيلم مقاولات، وكانت تغير من سمانتها الزوجات. ركزت في الففتة والكباب والمنتجين دخلوها سرداب وقفلوا عليها الباب ، معنا أيقونة الإغراء سابقا ، والديناصور العاد الفي في

When he said, “We have to tell you the truth, and we will say, ‘We have to do this.’

اقرأ ضيضا:

أكمر من هامد

Here is the answer to the words of the Lord of the Lords:

Hotels in Gagaza

Ahmed Halmi: “Wahad Tahini”

لا يفوتك- أول تصريحات من محمد ممدوح بعد فوزه بجائزة أفضل ممثل في مهرجان “مالمو”

Family-friendly FilFan … and (more or less)

جوجل بلاي | https://bit.ly/36husBt

ب ستور |https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري | https://bit.ly/3LRWFz5

.

Leave a Reply

Your email address will not be published.